miércoles, 9 de febrero de 2011

ÀREA "GIALLA" I "ROSSA"





El dilluns vam començar les àrees, hem aconseguit veure dues àrees per persona, jo veurè l'àrea "gialla" i l'àrea "rossa". He de dir que el que més m'impressiona, no són tant els espais en si, ja que no m'han semblat tan espectaculars com em pensava, ja que es veu una mica envellit (aquesta és la primera àrea que es va inaugurar a la ciutat), sinó que aquests espais i aquests serveis siguin una més de les ofertes educatives que la ciutat i els serveis educatius municipals ofereixen als infants, tot expandint l'aprenentatge més enllà de l'escola, i envoltant els infants amb propostes lúdiques que intenten fer sorgir la seva imaginació, i en definitiva la seva creativitat, com diu P. Klee: "Tot i que no sóc tan temerari com per pensar que entenc el nucli de la creativitat, tinc curiositat per espiar-la tot el que m'és possible".

No hay comentarios:

Publicar un comentario